YahooOOOooooOOoo!!!!!!!!!!

Akhirnyakt umah aku pasang gak streamyx...lega aku bila asben benarkan pasang...yerlah sblm ni kt umah pakai line 1515/1315...dah le lembab pastu mahal ya rabbi...dapat je bil tepuk dahi...bulan 5 punya bil talipon + internet je cecah RM200...bulan 6 RM80++...banyak gak tu...talipon bukan guna sgt pun...call tak sampai pun 10 hengget...5 hengget pun jarang...bila dah ambik streamyx ni jimat sikit...tak ambik lagi jimat...hahahahaha...

Aku ambik package combo 60 hengget...unlimited...bagi aku jimatlah...laju gak le dari yg sblm ni...lagipun aku jarang bertenet kat umah...selalu guna reta opis je...hehehehe...pastu bil sewa line talipon yg 26 hengget dimansuhkan...bayar bil internet je RM60 sebulan...caj call guna talipon dikira caj ikut penggunaan...apa aku cakap ni...mcm berbelit2 lak...tapi kt umah ni jarang guna phone nk buat panggilan kecuali anak dara kesayanganku Fatin je call Ayah dia...Selesai satu masalah....

0 comments: