14 November 2008

Happy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday to FATIN...happy birthday to you...tepuk tangannn!!!!!!!! Harini genap umur Fatin 8 tahun...besar dah anak dara aku ni...kali ni aku x beli kek seperti biasa...kekonon aku nk try buat sendiri...mana tau kot le menjadi...tak jadi pun aku suruh gak dia bawak... kek pertama yang aku buat malam tadi...hahahaha bila dh siap tulis aku gelak sbb tulisan senget...nk padam balik adik ipor kata biorlah...seni sikit...seni hapa kejadahnya...tp bantailah...aku pun dh malas nak bega2...lagipun budak2 yg makan....dorang mana tau senget ke tak sbb tulisan dorang pun senget2...hehehehe...tp mmg aku x puas hati pun buat kek ni...
kek kedua yang aku buat simple je sbb dh penat buat kek yg pertama...tp dia suka yg ni lagi sbb ada Princess...pastu ada pulak butterfly sesat....
ni goodies tuk kawan2 dia


0 comments: