Himpunan cerita terperam bab 4

Ni sebenarnya gambar masa tina punya graduation...beberapa hari sebelum coti sekolah bermula...gambar banyak tapi aku benci sbb semua tak cantik...benci betul camera enfon aku ni...konon power 5 megapix...tapi amik gambar dr jauh hacusss....majlis ni dorang buat kt Kelab Darul Ehsan...meriah gak aku tengok...suka tengok budak2 ni buat persembahan...macam2 ragam...

ni Munir dari kumpulan Hijjaz buat persembahan...
aku tak taulah berbayar ke atau free...kwn principal...


Jamal Abdillah sambut besday anak dia sekali...
kira ala2 tumpang majlis sekolah...jimat kos...bwk kek je....hahahaha


Azie ngan puterinya...


tina buat tarian kipas...bibir merah menyala nyahh...hahahaha


tarian endang pulak...


berterabur...hahahaha


bergambar ngan principal...


tengah bernasyid tak silap...


geramnya tgk dak kecik ni...


buah hati aku...hahahaha


nak enterprem gak le...

0 comments: