Makan2 @ Rumah Mak Anjang

Tu diaaaaaaaaa!!!!!...makan lagi...hahahaha...kali ni pulak kt umah Mak Anjang makcik asben aku...hari khamis pulak...sbnrnya kitorang ni semua mmg pantang free...ada je kt kepala otak ni dok plan nk buat makan2...mmg kerap betullah...seronok berkumpul ramai2 ni...kalau nk tggu family belah aku mmg susah le sikit...masing2 byk komitmen...nk berkumpul semua kena tunggu time raya or kenduri kendara...kalau tak tu seketul2 tertinggal :-)


ni le tuan umahnya...


iisshh dh le dtg lmbt...smpi2 je terus makan...


mmg dh kena dah...elok le tu ada kezutan tuk Pak Bern...
besday keberapa yerk ni...aku pun x ingat dh bape umur pak aji ni :-)


hepi family...dlm perut dh ada sorang lagi...hehehehe


sambil makan sambil layan tv...
pastu makan pun x berenti...
camna nk kurus ni...adehhh...


hahaha...patutlah anak aku si Tina pun tgk tv teleng...
menurun Mak Long dia rupanya....





penat betul aku tgk Abg Long ni...perut dh penuh le tu...


Mak Su, Mak Itam, Mak Iti n Mak Anjang...

0 comments: