Kena Pecah Lagi....

Opis aku kena pecah lagi buat kali ke-3...kali ni yang hilang 2 biji laptop boss...satu dah pakai dkt 3 tahun...satu lagi baru pakai 2 minggu...sedikit cash money...dan sebiji peti besi yg berat nak mampus...aku pun x tau camna dorang angkut peti tu...rasa2nya lebih 2 org yg buat keje ni....yerlah mananya terlarat nk angkut peti besi yg berat....dorang ingat dlm tu ada isi duit beribu2 kot...padahal ada laptop baru ngan cheque books je...boss pening kepala sbb dokumen2 penting dlm laptop dia smpt backup sikit je...itu pun sib baik external hard disk dorang tak ambik...kira buta IT gak dorang ni....dah le keje tgh byk....pening2...


keadaan dalam bilik boss....berselerak....
menyampah betul sbb aku yg kena kemas balik...
badigol punya penyamun!!!!!!!!!!!....






keadaan dalam bilik second boss...
sikit je diselongkar sbb bilik ni mmg tak byk yg boleh dibuat duit...hahahahaha


ni pulak keadaan kt tmpt aku...
rajin pencurik ni tlg kemaskan tmpt aku...




0 comments: