Anakku di botakkan...

Geram...sedih...marah...sakit hati semua ada bila aku ambik anak2 petang tadi kt umah Kak Ita...terkejut beruk aku tengok anak aku KIMI...mau taknyaaaaa!!!!!!! kepala KIMI botakkkkk...pagi tadi aku antar anak aku sempurna lagi berambut...alih2 petang ni dh takde rambut...anginlah aku...

Anak Kak Ita lebih2 lagi si Nurul suka potong rambut dia...selalu tu ok je...aku pun tak kesah sbb dorang potong pun ok...jimat duit aku daripada aku antor kedai...tapi aku heran nape dia nk potong lagi petang tadi sbb aku tengok rambut Kimi masih pendek...

Eka adik si Nurul cakap mula2 dh ok...tp time tgh nk oter belah belakang...si Tina tertolak tangan Nurul...itu yg terobek...tp aku rasa kalo takat pegang gunting idak le teruk mana robeknya...yang gatal gi botakkan terus tu nape?????? dah le rambut Kimi jenis halus...lambat nk tumbuh...mau aku x angin...

Si Fatin pulak angin sbb dia ngan Tina yg disalahkan ngan dorang...dia kata "dah salah tu kitorang lak yang kena marah...pastu keluar"...esok aku nk sound lagi sekali...aku nak cakaplah sampai umah ayah Kimi marah...double triple nanti dorang rasa takut...hahahaha...gelak! gelak!...

huhuhuhu sedih aku tengok...



dah rope budak nakal jadinya...

2 comments:



A m m i said...

hahahha...
sy nampak sianlak tgk muka dia lepas dibotakkan..

~MEZAH~ said...

yg kelakor tu semenjak dibotakkan muka dia serius je...jarang senyum...