Letih...

Hari ni kereta buat hal pulak...geramnya aku nk gi keje kereta takleh start...sib baik kt umah...bateri ok...air ada...minyak penuh...timing belt br tukar...minyak hitam baru service...awal bulan aritu baru repair kena lebih 1K...sebab apa lagi ni???? takan suruh tukar baru kot...nk tukar boleh...tp nk bayar tak boleh...hehehe...Asben ckp sebab alarm kot...yerlah dari hari ahad alam takleh guna...ingatkan bateri abis...rupa2nya ada satu part dlm remote patah...dah satu hal pulak keter kena bukak n tutup guna manual...yg bencinya guna manual pun bila bukak pintu je menjeritlah alarm tu...nak matikan terus alarm tak reti pulak...karang salah cabut wayar lagi haru...

So arini aku gi keje adik ipor kenalah antar....sib baik dia coti arini...kalo tak aku ponteng je...balik aku bawak kereta dia sbb dia ada hal...di antornya keter kt opis aku...udahhhhh!!!!! dalam hati aku...camna aku nk bawak kereta manual takde car seat tuk Kimi...mintak2 dia ok le...lepas ambik Fatin kt sekolah singgah jap pasar beli lauk...pastu baru le ambik Kimi...huhuhuhu mmg tak ok pun dok dlm kereta...sekejap2 dia tendang gear...sekejap2 dia dtg kt aku...ishhh geram betul bujang sorang ni...tak reti dok diam...sabor jelah...

Arini aku masak simple jelah sbb malas...2 jenis je...cukup le tu dari takde apa....lps maghrib keluar pulak gi seksyen 19 bayor yuran pendaftaran tuk tuisyen Fatin...start malam esok bertambahlah lagi satu tugas aku...Fatin dah start tuisyen...

Pari bakar masak lemak cekur



Sambal udang + kentang



Kari sotong------->balance semalam...nk buang sayang...hahahahaha

2 comments:



A m m i said...

first time dgr resepi lemak pari bakar cekur..jakun tul sy ni

~MEZAH~ said...

hehehe resepi org jawa ni nest...dulu time sekolah kalo mak masak ni takdan tanggal baju bagai terus ngap...