Bosan

Bosannyaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Aku paling benci kena buat keje 'oter' meng'oter' dokumen ni...paling benci..paling menyampah...paling x suka...walaupun duduk je tp renyah nk potong2 ayat...tp apa nk buat bila kita dibayar gaji...ikut jelah...tak ikut karang takleh submit tender...

Kekadang terpikir gak sampai bilalah aku nk kerja ni...bilalah agaknya aku nk berenti...dok umah makan...minum...jaga anak...besorkan badan...jadi ular sawa...bestnyaaaa!!!!!...tapi boleh ke aku????...oh tidakkkkkkkkk!!!!!!!...tak sanggup pulak rasanya...so keje gak le gamaknya...hahaha

Tak kerja karang sapa nk bagi aku duit beli enbeg...beli baju...beli kasut...beli perabut ikut suka aku...beli bunga...beli perhiasan yg aku suka...beli langsir...beli perfume...mintak duit asben??? ishhh tak bestnya....rasa cam x bebas pulak...guna duit sendiri kepuasannya lain...nampak gak hasil kita bekerja walaupun beli benda2 mengarut...duit dari asben simpan jelah buat tambahkan bilangan angka kt akaun bank...tapi kena mintak gak...tak mintak dia tak bagi...nk tunggu dia bagi mmg lambat le...sbb dia tau kalo dia bagi mesti habis jam tu gak...wakakakakakaka!!!!!

aiiikkkk...cerita asal bosan pasal keje...ni dh melalut lak...cawwwwwwwww...

0 comments: