Belum raya lagi daaaa...

Rasa mcm nk raya je kata anak aku...hehehehe...dorang x tau padahal ibu dorang ni dh malas benornya...yg ada dlm otak aku time tu cuma nk masak yg paling simple je...so nilah dia yg paling senang....nasi himpit ngan rendang ayam...selalu tu aku buah kuah kacang...walaupun kuah kacang tergolong dalam kategori simple tapi kira rendang ni lagi senanglah keje aku...cuma masuk semua bahan2 dlm blender pastu tekan punat suiz kasi hancur...senangkan...semua masuk dlm mesin....semua main lebur je...nasi himpit pun bukan kena masak mcm zaman aku kecik2 dulu...nak kena tekan2 bagai...tok sahhhh dibuatnya zaman skrg ni nyahhhh...buang masa...

oppssss korang jgn ter thipuuuu...ni menu aku mggu lepas benornya....lama benor aku peram gambor dlm enpon....yer ke mggu lps...bukan 2mggu lps ke...hahahaha




apa rasanya tu???? telan jelah nak oiii.....

0 comments: