Ceritara Ceritari...

Semenjak pose ni aku langsung tak apdet blog...sebok betul aku rasa...mengalahkan menteri...citer bab pose ni takde apa yg menarik aku rasa...semua berjalan mcm biasa...yg tak biasanya cuma ptg balik keje jalan jemmmmmm!!!...uwaaa geram betul aku....

hari per-1 ngan ke-2 pose bersahur ngan berbuka kt kg...balik umah MIL...yerlah nk balik umah mak bapak aku mana ada lagi dah...hari ke-3 aku berbuka kt umah ngan somi n anak2...tapi aku tak masak pun sbb jalan jem gila baben...aku smpi umah dh dkt waktu berbuka...jadi aku singgah beli kt PARAM...maka berbukalah kami anak beranak dgn masakan yg takde rasa...mcm makan lauk n sayur berkaler jelah...rasa yilek...

hari ke-4 (semalam le tu) baru aku sempat nak masak...tapi simple2 jelah sbb smpi umah pun lambat...rasa malas nak beli sbb kesian kt yg makan...tapi lenkali x sempat aku beli gak lg...nk buat camn...ehhhh!!!!! lupalah nk citer...donut aku si TINA yg berumur 5 tahun tu puasa...alhamdulillah dah 4 hari ni dia penuh...harini pun mintak2 penuh gak...siap malam tadi dia dok borak2 ngan anak buah aku sambil bertanya "kak lela...tina nampak dah kurus tak"?...hahahaha...Fatin mmg le penuh sbb dh besor...tak penuh mmg nk kena sekeh...hehehehe....

korang nak tengok ke lauk aku????...alah korang ni malulah aku....tapi aku moskillah mana lagi pergi 2 gambor aku hilang...layan jelah....

sup ayam...ni gambor lama benornya...gambor smlm ntah mana hilangnya...tp percayalah korang...smlm mmg aku msk sup ayam....hehehe


cam biasa...tauhu goreng


udang tumis bodo...hehehe


kobis goreng...


sambal belacan...


timun...



0 comments: