Aje gila hapa....

Hari ahad aritu aku tak masak langsung tuk berbuka pose...beli lauk pun tak...semua gara2 nk mencantikkan rumah le konon...tp hampeh...sib baik asben sporting...tak marah aku tak masak...hari tu kitorang cuma berbuka ngan air dan roti saje...sib baik anak2 aku ok...camna tak ok sbb aku ckp lps sembahyang kita makan kt luar...sukalah dorang....

Seperti yg dijanjikan ngan anak2 maka kul 8.30pm kitorang keluarlah nk gi makan...asben tanya nk makan kt mana? aku ckp muara jelah...dia kata tak sedap...so aku ikut jelah mana2...tetiba dia masuk Jln Duta...dlm hati aku mcm tau je nk gi makan kt mana...rasa2 kalo ikut situ mcm nk gi restoran peberet aku...tp idak le aku tanya...aku senyap je...kot2 dia ckp gi tempat lain keciwa lak aku...hehehehe

Jangkaan aku tepat belaka...dia gi bwk makan kt restoran peberet aku kt Setapak....suka akuuuuu...sampai2 je aku terus order menu wajib kalo dtg sini...

siakap stim lemon...wajib order nih...


kerabu...


baby kailan goreng thai...sedapppp...


air tembikai...kedondong+asam boi...fresh oren n guava...


ada dua lagi aku tak amik gambar...tomyam ngan telor dadar...tomyam tu aku bungkus tuk sahur...gambor telor takyah le sbb dh selalu sgt gambor tu...dan kesemuanya hanya RM63.00...

Habis je asben terus masuk pusat bandar...pusing2 katanya...Jln TAR...Chow Kit...Petaling Street...Bkt Bintang...dan yg sewaktu dgnnyalah...









Disebabkan mata aku dh terpandang satu kedai yg meriah kt Jln TAR aku paksa gak asben pusing balik ke sana...dlm hati aku gila betul aku ni...esok dah le budak2 sekolah...jam dh dkt kul 11.00pm...tp peduli apa aku...nak gak ikutkan nafsu aku ni...sib baik asben sporting...bukan senang nk tunggu dia sporting gi tempat2 camni...

sinilah tempat aku tuju...kedai karpet...meriah betul...tersangkut gak karpet murah2...


budak2 ni pun meriah berlari2...








0 comments: