Akhirnya!!!...kini pasti...ku merasai...

Akhirnya siap gak loteng aku setelah beberapa hari aku menahan tahap kesabaranku dengan keadaan rumah aku yg macam tongkang pecah tu...dgn habuk yang terbang bebas kesana kemari...dengan bau2an yang kurang enak dihidu dek hidung aku yg tak mancung tapi tak kembang sangat ni...brapa hari yerk dorang buat keje...aku pun lupa dah...yerlah bulan pose ni dorang mmg balik awal dlm kul 4...selalu kalo bulan tak pose pukul 6 pun ada lagi...2 jam tu larik...takpelah janji siap...

tangga menuju naik ke stor a.k.a loteng....
ala2 tangga umah kampung dulu2 sbb takde bajet...



Kimi memulakan tugas2nya...tuga apa tu???
tugas apa lagi kalo bukan tugas panjat memanjat...
dibuatnyalah jatuh...bukan apa...aku riso benornya sbb tangga ni curam sgt...



kalau tak caya tgk ni kecuramannya...
nak buat camna dah space takde...curamlah jadinya...
tp asben cakap karang2 bila ada duit nak ubah kedudukan tangga..
adehhhh berabuk lagilah...tapi bukan dlm waktu terdekat nilah...
makan masa tahun gak kot...mentara tu terima jelah janji umah aku ada stor...hehehe



bahagian tepi tangga...simple je...malu aku...



bahagian dlm sebelum aku sumbat dgn segala khazanah yg terperam...
gambar gelap sikit sbb blm pasang lampu...nk buat camna...
dh tahap kejakunan aku nk buh gambor kt sini melanda...



dari bwh menuju ke atas...



gambor yg lebih kurang sama...



adehhhhh!!!!!!!!
sempat ke aku tacap dinding ada kesan bekas lampu kena tanggal tu...
jelas lak tu dr jauh...dah nk raya ni...mana nak disempatnya...gasaklah...
sapa2 yg dtg umah aku tu korang buta2 kanlah mata skjp yer.....

2 comments:



A m m i said...

ya allah..
gayat pulak sy tgk tangga tinggi, curam camtu..

erkkkkkkkkkkk....tegak bulu2 yg ado ni...

~MEZAH~ said...

hahahaha....bulu apa yg ko ada....

nk naik tak gayat nest tp dr atas tgk bwh mak aii tergugat gak keberanian...