Rimas aku....

Kalau korang nak tau ginilah keadaan meja keje aku hari2...ni kira ok gak lagi...masih ada ruang kosong...selalu tu lagi menimbun fail2...sampai ada masa aku campak ke bawah...bosan aku...sehari ntah berapa byk fail wajib aku bukak...blm lagi fail boss...tu belum lagi segala menda mak nenek surat...la ni jarang dh aku bukak surat2 yg aku anggap tak penting...aku campak je dalam kotak...siaplah karang kalo ada kerani baru...mmg surat2 ngan kertas yg patut dimasukkan dlm faillah aku bagi dia buat supaya dia tak boring...hehehehe...tapi bilanya aku nk dpt assistant??? boss kata lps raya...nanti keje aku cuma monitor je...hahaha gemok baliklah aku camtu...tambah lemak jdnya...tp ntah betul ntah tak ckp boss aku tu...maklumlah tahap kelupaan dia dh kritikal benor la ni....



0 comments: