Bila nk elok niiii....



Masuk arini dh 4 hari aku menahan sakit kt pinggang aku ni...aku pun tak tau apa puncanya sbb sakit tiba2...selasa pagi bila aku tgh tunduk2 kemas tmpt tidor tetiba nk bangun kt pinggang aku sakit semacam...aku terduduk skjp...salah urat kot dlm pikiran aku...tp mmg aku perasan pun menjak kebelakangan ni aku takleh dukung anak lama2...

aku heran pulak smpi aku nk bwk kereta pun sakit...bila tekan minyak terasa mengalir kesakitan tu kt kaki...nk dukung anak lagilah tak boleh...mmg aku tak dukung dh anak aku...nk nangis ke nak hapa ke aku suruh jalan sendiri...hehehehe siannya...

so pagi ni on d way ke opis aku terus je belok ke klinik...dah berapa hari aku tahan makin sakit pulak...aku ingat aku bior lelama elok le...rupanya tak...doktor cek dok tekan situ sini...tapi tmpt yg sakit time dia tekan tu semua kt part tulang...doktor kata mungkin ada kaitan ngan urat saraf sbb yerlah aku pernah jatuh 4 kali...kali pertama jatuh moto ngan adik aku masa bujang nk balik kg...tu dia terpelanting jauh smpi ke tengah jalan...wakakaka...sib baik jalan kosong time tu...kalo tak mau kena gelek ngan kenderaan lain....kali ke-2 masa peknen fatin...kedebommm mcm nangka busuk...kali ke-3 masa peknen kimi...hahahaha sib baik peknen tina aku x jatuh...kalo tak dh jd mcm acara wajib lak setiap kali peknen jatuh....kali ke-4 dlm bulan 5 thn lepas...tergelincir dlm bilik air kt umah MIL...yg ni mmg ada kesan sakit...smpi berbulan2 gak aku takleh duduk dgn sopannya sbb terasa kt tulang montot...kene menyengit je...

so doktor bagi aku ubat ni...ada ubat urat saraf...tahan sakit...sakit badan...ubat sapu pun ada gak...dia kata klu dlm masa 3 minggu sakit tu dtg lagi dia akan keluarkan surat tuk gi sepital buat xray ngan cek urat saraf...kalo betul ada kaitan ngan urat saraf dia kata kalo blh opret oklah...kalo tak kenalah tanggung smpi mati...huhuhuhu...mintak2 lps ni ok le...byk kali jatuh alignment pun dh lari....

2 comments:



A m m i said...

uit..
cino mano lak ni masuk dlm blog akak..

bahaya tau bab2 urat saraf tulang temulang ni...gilah cek cecepat..

~MEZAH~ said...

hahahaha pelawat obesi kenan kt blog akak kot...

tunggu cukup 3 mggu kalo sakit lagi mmg kena cek nest...