Kek...

Hari sabtu lps aku ada buat kek sikit...kekononnya bolehlah MIL makan mentara dia ada kt umah aku 3 malam ni...bila dh siap suruhlah dia makan...sekali tu rupanya dia takleh makan kek tu sbb kek tu bubuh telor...aku tak tau pulak rupanya dia tgh pantang...la ni dia makan telor mentah ayam kampung coz tgh berubat kiranya...batuk tak baik2...so makan telor mentah katanya takleh campur ngan telor dh dimasak...mana2lah...sib baik ipar duai aku ramai...dorang dtg bertandang aku hidangkanlah....

kek butter...resepi from tasya...
mak aiiii tinginya...hahahaha...camna x tinggi...
aku tukar tepung dr resepi asal...aku guna tepung naik sendiri...
sib baik aku buh baking powder sikit je...kalo tak lagi menggunung....


kek lumut...aku suka kaler hijau campuran kaler ni...
mmg ala2 kaler lumut...hahahahaha...
selalu aku guna hijau ori tanpa campuran...
tapi kaler ni takle guna le...sbb membuang pun kaler ijo...wakakakaka

0 comments: