Mak aiiiii...apa tu???

Terkejut aku pagi ni terima satu bungkusan...x taulah aku terkejut betul ke atau buat2 terkejut...hahahaha...tp yg pastinya aku terkejut sebab malu...malu sebab bungkusan tu boss yang ambil dari tangan posmen...alahai abg posmen...napelah ko antor barang time boss dok kt dpn pintu...adehhh omak malu nihh...

Sebenornya aku tak sangka gak bungkusan ni aku terima harini...aku bajet hari rabu sbb penjual ni pos guna pos parcel...dia pos jumaat...so aku ingat busuk2 mesti rabu baru sampai...rupanya harini...pagi lak tu...rajin betul abg posmen harini dok antor pepagi...selalu tu kalo blm petang jangan harap muka dorang nk muncul...

hahaha...besornya...berat lak tu...jom kita bukak...


jeng!jeng!jeng!...apalah isinya ni yer...


yezzaaaa!!!...inilah isinya...sos ikan bakar yg aku beli kt WMC...


wakakakakaka!!!!!!!...dh mcm org nak niaga ropenya :-))
ni bukan tuk aku semua tau...aku nk bg org barang sebotol dua...
lagi 4 botol kak Norida punya...dia kirim...tu dia terus 4 btl...
aku 1st time try sebotol...kalo tak kena ngan tekak akak sori le...

2 comments:



A m m i said...

sedap ke kak sos tu?
cam berminyak je

~MEZAH~ said...

bagi akak sedap nest...sambal tu lebh kurang dorang dh tumis dulu sbb tu nampak minyak...minyak tu kita blh buang atau goncang2 je...