Tag

waa waa waa....buat kali pertamanya aku meyahut cabaran jwb "tag" dari seorang kakak siberku kak eida...opppsss pesanan tuk kak eida..."kakkk ooo kakkk...akak tertinggal jawab satu soklan...cuba tgk ada satu nombor yg tertinggal...hahahaha"

1. anda rasa anda hot?
hot??? bila??? arini??? semalam??? taklah...aku sentiasa cool...kan ke ada ekon...tak elok melayan hot hati ni...hot cuaca takpe...tp yg pasti aku suka kelihatan hot...wahhhhhh!!!!


2. upload gambar kegemaran anda.



3. kenapa anda suka gambar ini?
bersih...suci...jujur...tenang melihatnya....

4. bila kali terakhir anda makan piza?
alamakkkk...soklan menda ni...manalah aku ingat...resit pun dh lama buang...tp rasanya thn lepas...cuma x ingat bulan brapa...yerlah betul tahun lepas...sbb tahun ni dak lagi...

5. lagu terakhir yang anda dengar.
alah takan itu pun x tau...mestilah lagu dlm blog aku ni...

6. apa yang sedang anda buat selain selesaikan tag ini?
ngadap komputer on tenet le...

7. selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
takde lain dah...nama aku gak sedap...tp panggil pendek2 udah le...nama penuh skema benor rupanya....

8. Rakan kesayangan tag seterusnya...
1. aen
2. mas
3. tasya
4. nest
5. kak ida
6. kak izan

9. siapa no 1 kepada anda?
aen??...salah sorang kawan tempat meluahkan cerita terkini...terhebat...tersensasi...pendek kata ada citer baru je nk citer ingat kt dia...pendengar yg setia...kawan yang baik dan amat memahami...tp x taulah kalo kt belakang kutuk aku...wakakakakaka!!!!!

10. bagaimana pulak dengan no 4?
nest???...emmmm minah sorang ni suka aku tgk...kt alam siber kalo komputer ni blh kuarkan suara boleh tahan mulut dia...tp kt alam nyata bila berjumpa pijak semut pun tak mati...baik benor rupanya..sopan santun gitu...

***oppss aku br perasan dia dh jwb tag rupa gini dr member dia...tp lantoklah aku mana ramai kwn dunia blog ni...malas carik lain...

11. kata sesuatu tentang orang no 5.
kak ida??...wanita serba boleh...cucuk org boleh...belah org boleh...tampal kain koyak boleh..kumpul tin kosong boleh....hahahaha...jgn salah anggap tau...bagi aku mmg seorang yang hebat dan baik hati...tak sombong...

12. bagaimana pulak dengan orang no 3
tasya???...suka tgk dia senyum...ayu je...pandai carik duit...rajin...kesayangan boss dia...hahahaha

13. siapakah orang no 2.
mas???...tinggi paras bahu aku je...wakakakaka...cute...comel...cun...dan dengan kekecikkan badannya tu buat dia sentiasa nampak muda wpun lebih tua dari aku...kalo bercakap tu lembut je suaranya...teringin gak aku jd wanita sopan mcm dia tapi tak boleh...corong suara aku dh takleh di ejas...

14. bagi pesanan anda untuk orang no 6.
kak izan???...kreatif...rajin...telah membuktikan duduk rumah pun kalau pandai carik peluang blh buat duit...suka tgk blog dia lebih2 lagi resepi2 dia...aku antara pengujung yang setia...

1 comments:



A m m i said...

auwww...
mak sopan santun ke nyah????

mak tompang lalu (sambil tunduk2 malu ahakssssssss)