21 Jun 2008 "Happy Birthday Abang"

  • Harini genap abang 39 tahun...tapi abang takde kat umah....abang pergi melaka ptg semalam dengan kawan2....ada program umno katanya.... hehehehe bila dia cakap kena gi melaka aku teringat pulak kesah kak seha semalam...nasib baik aku x jadi nk jumpa member2 DRA ptg semalam...kalau tak mesti dia ke melaka dgn perut kosong...sampai rumah aku terus masak...aku agak dia mesti lapar sebab balik2 terus kedapur bukak peti ais...patutlah muka masam semacam...hehehe...aku cuma sempat masak sambal ikan masin terubuk dengan telur dadar...belum habis dia makan kawan2 dia dah call on the way ambik dia dekat rumah...

  • tepat pukul 12am aku sempat antar sms "semoga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki yang halal...Agar sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan segala usaha diberkati...terima kasih kerana menjadi suami yang baik dan ayah yang baik untuk anak2 kita...terima kasih kerana sabar dlm menangani kerenah kami"...

0 comments: