Father's Day

  • smlm father's day...fatin dok sebok nak bagi ayah dia hadiah...kad2 tamau sbb dia kata dah bagi aku bunga...dia nak bagi ayah dia baju...tapi aku tak layan sbb tamau bazir duit...kohkohkoh...yg sebenornya dengki...aku dpt bunga je...ayah dia dapat baju...suruh dia simpan duit sendiri nanti tahun depan boleh bagi baju...
  • aku tak kemana2 sbb asben ada pertandingan bowling semalam...kena kurung dalam umah baliklah aku jawabnya...tapi tak rehat gak semalam sbb dok sebok buat kerja rumah...ditambah dgn kerja membunuh anai2 yg dah mengambil alih kitchen cabinet aku...sakit betul hati aku ngan anai2 ni...nilah padahnya buat perabut ngan sedara...dah le lembab nak mampus pastu tak sapu ngan minyak...cepat le anai2 ni datang....sakit betul hati aku...tobat aku nak buat ngan sedara lagi...
  • aku ingat nak menjahit sarung kusyen...tapi dari bangkit pagi smpi kemalam takde kesempatan langsung...padahal dah potong tinggal jahit je...Kimi pulak tak sehat...tidor tak nyenyak...sekejap2 bangun....pantang nampak org lalu mesti dia menjerit...asyik nak kelek je...kesian dia sejak kebelakangan ni asyik demam je...mata taknya kalau asyik jatuh je...belah pagi Emmi datang antor mesin dgn ambik Fatin sbb dia nak ikut balik kampung...ptg Endan sekeluarga datang umah antor Fatin smpi malam baru balik...malam aku pegang skjp tp macam2 hal pulak bila dah lambat...sampai patah jarum mesin aku kerjakan...last2 aku simpan balik...mmg aku kena gi carik gak ni...kalo tak mau aku kena denda 30 hengget...boleh beli ubat gigi 6 kotak...kahkahkah!!!!

** camna citer ni dok blh bwh pulak...padahal arini 16/06...oh yer aku lupa...aku dah draf awal tp tak post...arini baru rombak balik draft pastu baru letak ...so dia kebawah le ikut date draft...sapa yg baca ni mesti ikut menggong sama cam aku...wakakakakakakaka!!!!!!!!!!!!!





0 comments: