Takde tajuk...

  • Harini takde buat apa sangat...pagi tadi kerja...boringnya kalau kena kerja hari sabtu...bertambah2 lagi boring kalau boss masuk macam harini...aku rasa 4jam waktu berkerja tu lambat sangat nak abis...semua ni sbb ada tender tutuplah hari isnin...bahaya ni kalau isnin aku masuk lambat...
  • tepat pukul satu aku terus angkat kaki...disebabkan aku bawak keter arini aku takdelah tunggu jam tu terus berputar melepasi waktu balik...lepas antar Fara aku terus gi ambik anak2 kat seksyen 16...sebenarnya aku nk gi Alam Sentral dulu baru ambik dorang...tapi Emmi (isteri kembar) call kata dia nak datang umah....kebetulan dia ada kat kedai Zura ambik stock kain...aku ni mmg pantang kalau adik beradik aku sendiri nak datang umah...laju je...hahahaha...yerlah dorang bukan selalu datang umah aku...
  • elok aku smpi umah dia tak smpi lg...masih kt seksyen 7...aku apa lagi...terus gi Alam Sentral...hajat hati nak carik cushion cover tuk EG DRA...smlm gi komplek tapi takde yang menarik...kalau blh aku naklah bagi apa yg partner aku suka...baru aku puas hati w/pun dia tak kesah...tapi takde gak...last2 aku beli kain...kekonon nak jahit sendiri...tapi aku tak pernah buat ni...riso gak tak menjadi...minggu depan last...tawakal jelah...tak jadi aku buang...hahahaha...tu jelah keje aku...
  • tak lama Emmi call kata dh ada dpn umah...aku terus balik...rupa2nya dia datang ngan Mak Anjang...apa lagi gamatlah umah aku ngan mulut Mak Anjang yg suka borak...seronok borak2 ngan dia...Pastu Mak Anjang keluar jap di kompleks jumpa kawan...Fatin ngan Tina ikut sekali...balik dorang tapau KFC...mak aiii punyalah byk...macamlah dlm umah aku ni semua kuat makan ayam...lebih2 lagi dalam keadaan aku yg tgh diet...tapi nk buat camna...benda dah depan mata...bedal jelah...tak baik bazir2...amalan setan....
  • lepas dorang balik dalam kul 6pm aku terus tukar2 baju...keluar lagi...gi Seksyen 18 pulak...adehhh merayap je kejenya kalo ada keter...mmg patut pun kalo somi aku tamau beli keter lagi sebijik...kalo aku pegang keter minyak ntah berapa kali isi seminggu ...tepuk dahi le jawabnya...balik2 aku tengok dia dah ada...aku ni konon nk jadi isteri yang baiklah...cakap kt dia "nk ayam KFC ke? ada byk lagi"...dia cebik mulut...aku ingat mungkin dia dh kenyang makan kt luar...cisss rupa2nya aku kedapur dia dah bedal dulu...patutlah cebik...aku kena lagi...
  • malam ni takde buat pape...somi keluar...nak tengok tv malas...Fatin tgh syok tgk kartun...kesian pulak nak kacau...takpelah ujung minggu je pun dia blh tengok...aku ingat nak try jahit sarung kusyen....kalo menjadi best ni...hahahahaha...

0 comments: