Pagi 16 Jun...

  • Harini aku masuk office awal sikit dari biasa sbb asben ada appoinment kat PJ pukul 9...sblm pukul 8 aku dah sampai...keluar umah pukul 7 sama dgn Fatin...lepas antar Fatin gi sekolah terus antar Tina ngan Kimi pulak...kesian Kimi taknak dgn mak dia...yerlah tengah demam mesti nak ngan ibu dia je...mata aku pulak menggantuk...ntah pukul berapa aku terlelap pun aku tak sedar...yg aku sedar jam dah pukul 1.15 aku blm tidor lagi...Kimi menanggis je...pukul 5.30pg aku dah bangun basuh pinggang mangkuk yang tak sempat aku basuh malam tadi...alhamdulillah arini Fatin senang sikit digerak...kalau tak tu masyaAllah payahnya nak bangkit pagi...
  • aku rasa macam nak cuti je arini tapi susah pulak sbb awal bulan karang nk cuti lagi...Boss pulak kebelakangan ni angin tak baik...pantang salah sikit mesti melenting...tp alhamdulillah aku tak kena lg dgn dia...kalau kena mau aku merajuk 3 hari 3 malam...hahahaha....kot le merajuk tu blh buat dia naikkan gaji aku best gak....hari2 aku boleh moncong je...
to be continued......

0 comments: